Jumat, 23 November 2012

Lalalala... Waiting...

Assalamualaikum..
Yep ! I wanna story about the very long weekend for me :p
Jadi ceritanya, after mid test at university. My university given 3 days for off schedule at univ. I'm very happy, honestly i want holiday at Jakarta or Bandung. But you know my momma , not given holiday to Jakarta. But my momma choose i must back at Banjarmasin (my lovely city) .

Okey, hmm... sebenernya malas tapih ya sudahlah. Sorry my language so mix with Indonesia. And at Friday i go to Banjarmasin. Agak repot sih karena harus bawa satu koper hello kitty plus cake-cake kecil buat para sepupu dan ponakan. 
Sejujurnya nih saya diBanjarmasin 9 hari , liburnya kan sampe Minggu terus senin,selasa,rabunya bolos. Dan kamis tanggal merah ,jum'at perkuliahan dikampus saya diiburkan. Jadilah saya kelamaan pulang. Padahal disana kerjaan saya cuma, bangun,tidur,makan. Hahahhaha..

Okey this is some photos at Adi Sucipto Airport when i'm waiting my flight. huhuhu..
Exactly so boring,just with a novel,my bb and camera.
Tapi ada satu anak,yang deketin saya terus jadilah saya main-main dengan dia. He is so cute with his curly hair. Like Nial one direction maybe :p wkwkwk...



My pink bag and travelling pillow

Waiting...

Cute kid !

XoXo

Meisza Adilla Herssy

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Thank you for stopping!

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...